Ida=Konfirmerad! :)

Igår va jag, Moa & Elvira och tittade på när Ida och 14 andra konfirmerade sej :D
Så duktiga ni har varit!! Kristna som få! x)
(T.ex. Annie som skulle bränna sin bibel eller kanske använda den som toapapper xD)
Ida sjöng och spelade piano! De va jättebra!! (som alltid ;))

Sen så följde vi med henne hem på lite kalajs med släkten.
De va kul!
 Dom fick smörgåstårta och jag fick ris med kyckling ;) haha.
 Och tårta så klart :P
Sen ringde Wictor och vi åkte ner till ett litet ställe vid Öresjön.
De va kul & mysigt!!
Vi grillade mashmallows vid en liten "brasa?" eller vad säger man?.. Eld?
Aja.. Där försvann iaf mitt godisförbud! xD

image181
Ska numera bara äta på lördagar! och de ska jag bannemej klara av att hålla!! :D:DXD

Nu är det snart sängdags!.. ;) 
   HejDå!!

//emmaolsson ♥

Kommentarer
Postat av: Elvira

haha..jaa de va myyyysigt & kuuuligt båda sakerna! :D ;) hihi ! Ida är bääst på att sjunga också :D (:(:

2008-04-28 @ 21:41:46
Postat av: Elvira

haha..jaa de va myyyysigt & kuuuligt båda sakerna! :D ;) hihi ! Ida är bääst på att sjunga också :D (:(:

2008-04-28 @ 21:42:12
Postat av: Elvira

haha..jaa de va myyyysigt & kuuuligt båda sakerna! :D ;) hihi ! Ida är bääst på att sjunga också :D (:(:

2008-04-28 @ 21:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0