H.H. på Lördag :D

Måste lära mej det här till konserten! ;)

Kom igen Lena...

Jazzhuset är fullt av trix och koca-kola chiks och kicks,
Han har skrivit det och det och hon är där från 6 till 6,
UT på syntheseizer-golven
NER i ljuva livet
UPP på taken
ÖVER staden
UNDER fabriksmolnen, jag ser:
Elvispojkarna som slänger upp påskliljorna
Andra Långgatan-flickorna med hjärtat av på mitten
när jag går runt här i feber
nere vid kanalerna
Och nån dag är jag glömd här...


Haha! de e bara att börja träna x)



Fick MVG på matte-provet!! alla rätt! :D:D:D
hade so läxförhör/prov idag också, de gick ganska bra hoppas jag...
 
Nu kom jag precis hem ifrån innebandyträningen. Vi sprang 2 km x)  och lite intervaller..
  Sen spelade vi brännboll! :D

Kommentarer
Postat av: Elviira

haha, mkt duktiga vi va allihop på innebandyn x) såå jobbigt & seriöst :) vi tog egna initiativ heela heela tiden ;):) haha

2008-04-13 @ 20:38:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0