HEMMA!!

Kom hem vid halv 1 i natt, så va mkt trött i skolan idag..
och så fick vi massa läxor av Jenny!! åå!! Vill ha tillbaka Rose-Marie! <3
Men jag hade det iaf jättebra! Åkte snowboard med Alex hela dagarna! :D:D
Det gick faktiskt ganska så bra. :)
men jag orkar inte berätta... de blir bara jobbigt att läsa för er ;)
Men jag kanske ska berätta vilken otur vi hade! (jag, Alex & Johanna som var en "grupp").. :/

1. Johannas snowboard-binning gick sönder.. (men de kunde dom laga ganska så lätt)
2. Jag tappade min mobil!! :(  Den hittades inte...
3. Alex tappade sitt liftkort!.. men fick ett nytt för 45 kr och en godispåse till Johanna x)
4. Binningen på min snowboard (som jag lånat av Elvira) gick av.. :/
De va som att det vilade en förbannelse över oss! x) haha

Men det är skönt att va hemma.. Har saknat  er alla så himla mkt ska ni veta! <33
Nu måste jag packa upp min väska och sen ska jag äta.. :)
PussåGull!

                            image166 
P.s. får nog snart ett nytt nummer.. hoppas jag ;) D.s.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh stackare då är ju alla fula bilder på mej borta!! :(:(
XD
Men det är tråkigt faktiskt för då är ju
bilderna på vi och körsbären borta också.. :(:(
Puss och Grattis på fördelsedagen.
Puss och kram.

2008-04-06 @ 22:36:44
Postat av: Emma

Jaa.. jag vill ha den!! :(:(:(
Tacktack! :D

2008-04-06 @ 22:48:13
URL: http://liitetext.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0