Tråk...

Jag orkar inte göra läxor!! ucha.. jag har No och Tyska. Fast tyskan är faktiskt väldigt lätt, har haft samma läxa 4 ggr i rad  :S
Nu sitter ja här och tittar på gamla band från när ja va liten :D haha kul faktiskt!!

Det är något konstigt med datan! åå det går inte att logga in på MSN !! skit också..

På fredag är vi lediga från skolan! Då ska vi åka till Helsingborg och hälsa på våra släcktingar :) de blir kul!


Dagens Klädsel:
Upptill:
En ganska lång vit T-shirt och en svart kofta
Nertill: Grå-svarta jeans
Håret: Utsläppt
Hhandleden: Mina älskade armband <3 ;)
Halsen: Ett halsband med en guldig grej som det har varit parfym i en gång i tiden...
Öron: Ingen ting
Fingrar/Naglar: Genomskilnigt nagellack

Känslor just nu:
Saknar mest:
ingen tror ja..
Stör mej på: Jobbiga människor. :S
Älskar: min mamma och min pappa <3 hehe..
Hur mår jag: Trötter.. zZzz...

Bra&dåligt, hiss&diss:
Bra:
Att få träna me 92:orna :D
Dåligt: Att va så trött..
Hiss: Att åka till Helsingborg på fredag!
Diss: Alla läxor som måste göras.. :(



                                                                       image32
Vill inte ha mera regn nu!!
             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0