Kullaberg! ;D

I fredags va de kullaberg! å de va så kul!!  haha
Först va vi hemma hos Moa (jag,Elvira,Linnea och Moa) och gjorde oss i ordning och åt..
 (Det finns lite bilder på Moas blogg - www.happydays.blogg.se )
Sedan bar det av till Kullaberg! :D
Vi dansa hela kvällen! (nästan i alla fall.. hehe)
Efter de så åkte vi hem till Moa igen.. Vi åt lite "nattamat" och sen så gick vi å la oss (vi va såå trötta)
Dan efter åkte ja hem ganska så tidigt för vi (jag och min familj) skulle dit senare på kvällen.. på Grekisk afton!
Dom hade gjort jätte mycket god mat! och ja va skit mätt efteråt :)
Idag har ja och moa varit i våran stuga och röjt lite.. de va kul.
 
Nu ska jag sova.. Zzz..
GoNatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

Ja de va såå kul!!
<3

2007-09-25 @ 16:14:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0