Skype

Nu har jag (och moa) fixat skype!!
Det är faktiskt väldigt bra, om man inte vill ha höga telefonräkningar :S hehe
(inte för att det är ja som betalar.. men mamma säger att ja inte får prata så länge i telefon.. :/ )
Men nu är ju de problemet löst, för skype är helt gratis!!

I morgon har vi So prov! ååå.. men det är nog inte så svårt jag ska träna lite i da,
 men ja tror att ja kan de messta ;)

Till helgen blir det i alla fall kul!
På freda ska Moa och Elvira komma hit och titta på "High shool musical 2"
Jag har inte sett den första men det ska nog gå bra ;D
Och från lördag - måndag så ska jag vara "barnvakt" åt Elvira! kuul!!

HejHoppTomtesnopp ;)

                                         


Kommentarer
Postat av: Linnea h

tomtesnopp :))

2007-10-07 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0