Längesen...

Nu var det riktigt längesen ja skrev!.. Men ja har typ alldrig orkat börja..
(utom en gång, och då hade ja skrivit om förra helgen, när vi va hos Moa på filmkväll. Så skulle ja göra ngt medans ja höll på at skriva och glömde av det... Såå, när ja kom tillbaka (litesenaredå) hade ngn X:at ner det.. :( )
Men nu skriver ja i alla fall   XD

Vi skulle bli klara med bilden och ja glömde min bildmapp hemma!!                                        
(så det va ju skit också) Men Berit sa att ja kunde komma på måndag kl. 2  så det får ja vell göra...                 
(känns tråkit att behöva se skolan på lovet.. )                                                                               
Jag vill ha Berit i bild som vi hade innan! Och inte Staffan (stalledräng XD)!! Han är dålig...                                  


Nu är det i alla fall LOV!! Tjohoo! På söndag ska jag nog va me Elvira (vi måste göra so :(  ) 
och på Tisdag ska nog ja, Elvira, Moa och kanske Linnea till Gbg!! Kuul!!
På onsdag är det Halloween och då ska vi (jag, Moa, Elvira, Frida, Ida och Linnea)
 kanske va hor någon och göra "halloween" mat! haha kan nog bli kul! ;D
Och på torsdag åker ja och mamma till Berlin!! åå de ska bli jätte kul! haha..
men lite tråkit att inte kunna va me på innebandy natta.. :( 
men ni får lycka till!!! Håller tummarna för er, Moa, Elvira, Frida och Ida!! ♥


Nu ska jag gå upp och hjälpa mamma med maten och kanske ta en chokladbit ;)                        

image44                                                                        

Kommentarer
Postat av: Linnea

ska vi ? de visste jag inte om : P

2007-10-27 @ 12:18:25
URL: http://linneamajaa.bogg.se
Postat av: moa

Haha :P
Du skulle vell till borås?..
Linnea asså..

2007-10-28 @ 13:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0