ännu en helg :)

Hejsan!! I fredags var vi lediga i från skolan! jippi..!.. Jag, Moa och Elvira var i Gbg :D  de va sketa kuul.!!... tycker i alla fall ja.. ;)        Hittade en massa fina saker!... Köpte en T-shirt på Zara, ett linne på Carlings, en plastficka till busskortet (mkt fin ;) ) och Pruttlera!! haha... visst va de kul på bussen!! :D  kunde verkligen inte sluta skratta!! folk måste ha tyckt att vi var jobbiga... menmen...
 I lördags åkte jag till Helsingborg med familjen och hälsade på våra släcktingar.. Så vi stannade där en natt men åkte hem rätt tidigt på söndan.. de va kul.
Imorgon ska vi ta  skolkort :S vet inte alls vad ja ska ha på mej!! hehe men jag tycker faktiskt inte att det spelar så jätte stor roll.. jag får vell hitta på något.

Nu måste jag göra alla mina läxor.. :(  tråkit tråkit...
                                                                              image33

Kommentarer
Postat av: Moa

Fiin bild.. puuss love.

2007-10-07 @ 18:20:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0