JuL!!

Jag vill ha Jul, Jul, Jul! och Snö! ♥
Ååå varför kan det inte bli lite julstämmning?!     Jo! för att det inte finns nån snö
(det är ju för f*n inte änns minusgrader på dagen ("längre")!) , och så spelas det inte jul musik på radion och i affärerna och så har jag inte köpt några julklappar än!! (om man inte räknar med det lilla jag köpte i Berlin.. )
Och så har den lille fisen Moa tänkt köpa sina julklappar på samma ställe som jag!! åå De va ju jag som kom på det först! haha., men vi får vell lösa det på nått sätt XD
Jag börgar känna julstressen också!
(de e la den ända julkänslan ja har.. ) Det är så mycket jag ska hinna me!!

1. Jag ska åka till Gbg med Moa, Elvira och Alexandra. och kanske på Lördag?
2. Jag ska till "Jul på Liseberg" men våran och oscars familj och kanske Moa?
3. Jag ska dit jag ska handla julklapparna, kanske med Moa?
4. Jag ska till Borås me Frida
5. Jag ska/vill åka till "Laserdome" med alla vi 6 (jag, Moa, Elvira, Linnea, Frida & Ida)
6. Jag ska till Gbg med familjen
7. Jag ska byta julklappar med Moa, Linnea & Elvira
8. Jag ska byta julklappar med Moa & Frida
9. Jag ska/vill ha filmkväll(ar)
10. Jag ska hinna med allt också!! ;)

                              image50

                          PussPuss♥
                                   //emma

Sunes Jul ;D --->  http://www.youtube.com/watch?v=FQQLU5dIbdg&feature=related ---- Pynttaajm!


Kommentarer
Postat av: Elviiiiiiiiiiraaaaa

haha, de va mycke du skulle göra du!! (: men jag har typ lika mkt xD

2007-11-30 @ 16:36:18
Postat av: Moa

HAhah ja skrev precis en sån lista och då hade inte ja sett din XD
X'D

Ja glömde skriva att ja skulle till liseberg me dej om det funkade.. gbg den 15:de.. det måste gåå!!!!

2007-12-02 @ 20:51:39
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0