Hemligheten...

                                    Tjenamors!  XD
Igår spelade vi match mot  P 94, haha 
Vi spelade bra även om det inte gick så himla bra.. :/
 Jag gjorde mål i alla fall!! Men vi förlora med 10-0..
 nu kanske du fattar vad jag gjorde för mål.. ;)

Nu är det i alla fall fredag, tjohoo!! Helg!
Idag på hemkunskapen så skulle man planera en måltid, så vi satt i olika grupper som vi hade lottat om.
Jag kom med Wictor Ö och Eduvardo. Måltiden fick kosta 20 kr per person och men var tvungen att använda korv.
Vi bestämde oss för: Ugnsbakad falukorv med potatismos och en liten prinsesstårta till efterrätt :D

 Imorgon har vi innebandy match. vi ska samlas kl 11 i Öxabäck, matchen börjar kl 12...
Sen på kvällen ska våran, Moas och Oscars familjer till Elviras familj. Det blir kul!!
 hoppas ja i alla fall :S Man vet ja alldrig me Elvira! haha nee skojja bara :D

image46 
Hjälp! dom är röda! haha        

Jag och Moa har en hemlighet! som (nästan) ingen annan vet  ;)

Kommentarer
Postat av: Moa

Hahah va vi ser ut.. Haha kul hemlighet.. ;)
Haha
We tell them on tisdag.. :D:D

2007-11-10 @ 20:31:37
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0