Härliga Höstlov!

ÅÅÅ!!

 Grrrr!!

Varför!??!!!

 Skiiiiit!!

Blää!

 HELVETE!!!


Jag var borta 2 sek och nu har allt jag skrev Raderats!!!!
Ååå, helvetes jävla skit!!
och självklart har ingen gjort nått.. :/  visst..
men det är vell bara att börja om.. även om det inte blir exakt samma så får ja vell i alla fall försöka..



Sååå, idag är det måndag och det betyder ju att det är skola igen.. tråk.. menmen..
jag har ju i alla fall haft ett bra lov. :D  ha.. ha... (är inte på så bra humör längre.. )
Jag härmar dej lite Elviss med dagarna/rubrikerna eller vad man nu kallar det..

Fredag: (dan innan lovet) Vi satt kvar lite på bildern (jag, Elvira, Frida,Ida och nåra till) Men glömsk som jag är så glömde jag självklart bildmappen hemma.. :\ skiit.. Det var nämligen sista inlämningsdan för den.. Men jag pratade men Berit och hon sa att jag kunde komma på måndan på lovet, så det gick ju bra ändå :)
Sen tog jag den "tidiga" bussen (som går kvart i men bara går till kinna) och gick in till mamma (som va på Wilma) och kika lite i affären innan hon skjutsade hem mej..


Lördag: Då var jag bara hemma och "njöt" av att det va lov.. :D Längtar redan till Jullovet!  ♥


Söndag: Va jag me Elvira♥  Vi hade tänkt att vi skulle fortsätta/börja med våran fördjupning i so:n, men det blev inte så mkt me det.. (vi hade verkligen ingen lust me de, och orkade helt enkelt inte) Så vi spela lite innebandy och gjorde nått mer som jag inte kommer i håg :S   Sen hade Elvira fotbollsträning så jag åkte hem för att sedan komma tillbaka igen när hennes fotbollsträning var slut och då hade ja, Elvira då och Moa en liten filmkväll! Mysigt... vi tittade på "Forrest Gump" den va jätte bra!.. men jag borde se den igen för jag missade en del.. ;)
Jag och Moa sov över hos henne, så vi låg ju och prata ganska länge innan  vi somnade ;) hehe


Måndag: Då vaknade hos Elvira av någon underlig anledning ;S haha
Så vi åt frukost vid 12 sen spelade vi lite "SSX" innan vi skulle hem.. Jag skulle ju som sakt åka ner med bilden till Berit. Sen så åkte jag och mamma ner till kinna där jag köpte 2 par jeans (ett par svarta & ett par blå) 


Tisdag: Åkte jag, Moa, Elvira och Linnea till Gbg!! de va jätte kul! (Som alltid.. hehe)  köpte nästan inget, (konstigt nog ;) ) bara en halsduk för 10 spän, "rinnande" tvål i små söta tuber och lite marsmallows (hur man nu stavar det :S) som vi skulle ha på onsdan.
Sen när vi kom hem hade vi igentligen en träningsmatch mot 94:orna men ja va ganska trött då och kände mej tung i huvudet, så jag hängde med Moa hem så vi var ute och gick i över en timma. De va jätte skönt.. Jag sov över hos henne. Vi tittade på "House" och sen gick vi och la oss ganska tidigt, för på onsda-morgonen skulle vi på ett aerobics pass.. Så duktiga vi kände oss! :D haha


Onsdag: Efter aerobicen skulle jag hem för vi skulle ju till Berlin på Torsdagen, så jag var tvungen att packa :/
På kvällen åkte jag återigen till Moa för då skulle jag, Moa, Elvira, Frida, Linnea och Ida äta lite "haloween mat".. De va Skoj, vi åt och sjöng singstar.. 


Torsdag: Åkte jag och mamma till Berlin! :D så vi kom hem i söndags.Vi bodde på ett 5 stjärnigt Hotell ;) så rummet var mkt stort för att vara ett dubbelrum!.. hehe..
  Vi var och tittade på Brandenburger tor och lite andra "sevärdiheter".. Vi åkte ut till ett litet ställe där det var lite mindre gator med lite småaffärer, det var mysigt att gå där och kika lite :D
Jag köpte inte alls mkt, men jag fick mina fiina Vagabond skor!! haha så glad ja är ;D
Jag köpte lite mer saker men det orkar jag inte skriva...

Det var i alla fall ett lyckat lov!! :D haha
Och så får jag säga grattis till andra platsen tjejer!!
Fast lite keligt att förlora finalen.. :(  menmen nästa år så tar vi dom!! haha


Ps. Det finns lite kul bilder på Moas blogg! http://www.happydays.blogg.se/ Ds.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kuul Lov.. JA va me dej typ varje dag.. XD

2007-11-05 @ 22:24:21
Postat av: Lilla jag..

De e ju bra om du skriver vem du e!? haha men ja kan vell gissa på Elvira? eller kanske Moa?? hmmm... svårt ;/

2007-11-06 @ 17:56:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0