Frank XD

Hände inget sp idag. Va i skolan och på innebandyn.
Jag och Elvira skulle få skjuts av Frank till arenahallen, men hans bil va inte där när vi gick dit så vi trodde att han hade glömt oss så då fick vi åka me en annan lärare. (som tur va.. )  
Men sen när vi hade tränat ett tag så kom Frank in och undra om han fick "slå" 2 st i laget som han hade fått stå och vänta på för att dom skulle ha skjuts! XD  haha, då visade de sej att han hade vart i arenahallen innan han skulle hemta oss så han hade bara inte hunnit till baka när vi va där! ;S  Menmen nu vet vi det till nästa gång..

Jag skulle igentligen varit i kinna nu, men jag tyckte lite synd om papa som bara hade fått åka fram och till baka hela tiden.
(Först så hade jag glömt min klubba, så då va han och hemtade den och sen så hemtade han mej från innebandyn och sen skulle han hämta Anton från hans innebandy och sen om jag då hade åkt till kinna så hade han fått hämta mej igen..)

Så nu sitter jag här och äter delikatess yoggi! :)
Den är brun.. (browniesmak :S) Är vell inte den godaste må jag seja, men den funkar ändå!

Puss Från Mej, Leverpastej!

Kommentarer
Postat av: De du!

haha, jaa .. nu vet vi de till nästa gång lilla Emma (::)

2007-11-30 @ 16:39:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0