[¤¤]...

Hej!
Har precis kommit hem ifrån innebandy träningen, så nu sitter jag här och äter risifrutti manna. Mmmm :)
Igår va det heroes! åå de är så spännande!.. hehe och i da ska jag titta på medium. :)
Hade No prov i dag, de gick inte alls bra!! skiit !  menmen det finns ingte jag kan göra åt saken nu.. :/
Det känns som att jag har övat alldeles för dåligt på alla läxor och prov denna veckan!!..

                                                                                                           image47

Kommentarer
Postat av: EEELLLVVVIIIRRRAAA!!!

Hmm, stackare Emma..men jag har inte heller skött mina studier som jag brukar göra denna veckan xDhaha ;) men de går säkert bra ändå (Y) Vi ses imorrn ! KULLABERG!!! :D:D då ska vi fasen dansa loss! ;):) PUSS (L)

2007-11-15 @ 20:57:13
Postat av: Moa

JA har inte heller tränat på mina läxor.. :/
De är jättemkt priov nu men ja har ingen koll .. Haha puss på dej.. vi ses i kväll..! om mamma låter mej gå..:!

2007-11-16 @ 08:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0