det första... :S

halloj! nu så har jag en blogg också.. lite kul hoppas jag det blir.. aja...

Vi hade so PROV i dag!! men jag tror att det gick bra.. (hoppas de i alla fall =S ) men man skulle skriva en utvärdering i slutet om hur arbetet hade varit INNAN provet, men jag missuppfattade de en aning så jag skrev vad jag tyckte om provet i stället!! ååå klumpiga jag.. menmen det var nog inte så farligt...

efter skolan åkte jag hem till elvira.. KUL! åt scones och äggtoddy!! gott! och onyttigt.. hehe
sedan hade vi kul framför kameran!!
ha de bra allihopa!!
hej svejs =D                                                                                                
                                                                                                                                                     image1

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0