SommarLov!!

åå äntligen är det efterlängtade sommarlovet här!!  slutade i torsdags!!.. först på morgonen (kl. 8:1o) sammlades vi i klassrummet och fika lite.. och sen gick vi upp till idrottshallen för att titta på lite uppträdanden  m.m... sen när ja kom hem så åt vi jordgubbstårta å drack saft!.. mmm...  efter de  (vid ca: 12:3o)  åkte jag, mamma och moa in till Gbg för sen på kvällen så skulle vi titta på  "Mamma Mia"  (den va jätte bra!) men först så gick vi å kolla lite i stan.. 

igår va jag, och moa i våran stuga och "röjde" lite.. de va kul! och sen på kvällen så skulle vi till bjälkenfors.. där ramlade jag av studdsmattan så ja har jätte ont i min handled! ajajaj.. menmen får la hoppas att de går över.. :(

HEJDÅ!! och ha ett riktigt gött sommarlov!! ♥


image26
Här har vi moa vid  våran lilla stuga!! =)

Kommentarer
Postat av: Elvira

s o m m a r l o v =)

2007-06-17 @ 12:25:56
Postat av: Anonym

så konstig ja ser ut i håret.. :/
Haha den ser ju helt fallfärdig ut!
tur att vi har nyy trappa!
love.

2007-06-30 @ 14:54:18
Postat av: Anonym

så konstig ja ser ut i håret.. :/
Haha den ser ju helt fallfärdig ut!
tur att vi har nyy trappa!
love.

2007-06-30 @ 14:54:36
Postat av: Linnea H

åh! Den måste jag barae hälsa på ! ;D haha

2007-07-13 @ 14:36:07
URL: http://linneaahoffsten.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0