Varberg

I dag
va vi (jag, Moa, Elvira & Pernilla)
på Gudstjänst i arena hallen i 2 timmar!
De va faktiskt "roligare" än vanligt,
för dom spelade mer och så..
men det tog sån tid!! sp nattvarden.. =/
Efter gudstjänsten så åkte jag och mamma ner till varberg.
Jag köpte en ljuslykta.
Den var som en röd strut me hål i som hängde i tre ståltrådar.
Det lyste inte så mkt från den måste jag säga..
mamma trodde att det var en sån som man la fågelmat i xD
Men det är det inte!
Men man kan nog ha typ lite blommor, en/gran/tall ris eller nått annat sånt i den också.
Den va i alla fall fin tyckte jag,
och jag tänkte att vi kune ha den i våran stuga Moa! :)





Vill Ha Sommar Nu!

Kommentarer
Postat av: Elviira

gudstjänst ! :/ tråktråk, jag vill se hur eran stuga ser ut i verkligenheten (: måste dit så fort den är klar. lovalova ! :D

2007-12-30 @ 18:36:09
Postat av: Moa

JA de blir jaätte bra att hade däär XDXD MEn ELvis du fååår vänta XD

2007-12-31 @ 16:05:50
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0