Sjuk.

Sjuk i da.. :(
Tråkit.
Det finns liksom inet att göra
för man orkar ju ingenting

Ska göra lite läxor sen om jag orkar.. måste de....
Ska kolla om det går nån bra film på tv, som jag kan titta på :)

Skulle igentligen till Borås i dag också, men det kan jag vell glömma nu! Ååå jag vill ju åka dit! :(
Men ska i alla fall till Gbg på lördag! de blir kul! :D  Så då MÅSTE jag va frisk!! haha

Puss på er!
Nej ingen puss i dag!
Då kanske jag smittar så att ni också blir sjuka xD


                       image61


Kommentarer
Postat av: Frida :)

Hoppas du kryar på dig till imorron då är det ju HK xD och bild med Staffan :P puss och kram eller just det ja ingen puss då kan jag
ju bli smittad ;D

2007-12-13 @ 19:01:09
Postat av: Elviiraa

Emma krya på dej nu! (för tredje fjärde gången) xD ahha, men ha de göttans , vi saknar dej i skolan (: haha, EN DAG! men de känns som om jag inte har träffat dej på skitlänge redan. jag är nog beroende va dej xD haha, men krya på dej

2007-12-13 @ 20:29:26
Postat av: Anonym

Krya på dej Till LÖRDAG!!
annars!...
Haha uss på dej kul bild!

2007-12-13 @ 21:47:20
Postat av: Anonym

Ja, jag Ska krya på mej!!
Det måste jag!!!
De e Jätte tråkit att va sjuk.. :(
Haha jag e nog beroende av dej me Elvira! Eller jag e Beroende av er allihopa!

2007-12-14 @ 11:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0