Pepparkakshus

Igå va jag och Anton hos mormor och gjorde ett pepparkakshus! :D
De blev bra tycker ja, Mallarna till huset har varit de samma ända sedan mamma va liten!
"Hans & Gretas pepparkakshus" hade det stått i tidningen som mormor en gång i tiden hade klippt ut mallarna i från.
Så bakade vi vanliga pepparkakor också.

Fick tillbaka tyskaprovet i dag också, fick MVG :)
Efter lovet ska vi slå i hop våran tyska grupp med en annan.. Tråkit.!.. Så vi blir 16 st till :(
Vi är nämligen bara 14 st i våran grupp nu, men det är väldigt skönt att va en sån liten grupp tycker jag! (och Elvira? och alla andra?)

Nu är Mamma & Pappa på Antons julavslutning.. och jag sitter här..


image64     \|/
                                                                                                                c", ) 
                                                                                  ByeBye.!..                   ( v )   
                                                                                                                _||_

Kommentarer
Postat av: FRIDA :)

Fint pepparkakshus emma !! :) det har du lyckats bra med ;) puss och kram

2007-12-19 @ 18:46:34
Postat av: Elviiraa

jaa jag håller med dej Emma :)!! jag vill inte heller slå ihop våran grupp med den andra ju ! :( tråktråk...pusspådejsåsesvisnart(Y) :D

2007-12-20 @ 12:38:55
Postat av: Moa

HAhah fiint.. :D

2007-12-26 @ 22:51:30
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0