Måndag..

Tjohej!
Idag e de måndag och jag har inte skrivit här sen i fredags! :S
Men nu skriver jag i alla fall :)
Va på jubeleumsfest me Ok-mark i lördags, haha de va kul! 
Pasi lärde oss att bugga ;)  (Jag, Moa, Elvira, Ida, Pernilla & Lisa)
Sen bestämde jag & Moa att vi skulle sova över hos Elvira, för vi skulle till "prällen" dan efter..
Såå, vi ställde klockan på 8 för att vi skulle ha gott om tid på oss,
(så att vi skulle hinna ducha och så på morgonen.)
Men när klockan ringde så stängde Elvira av den och vi somnade om :S
Vaknade halv 10!!  (Vi skulle va i kyrkan kl 10!)
så de blev ganska sressigt som du kanske förstår! haha men vi kom i tid ändå.
I söndags eftermiddag va jag bara hemma och va trött, och i dag va jag ännu tröttare!
Så ska gå och lägga mej nu..
GoNatt! <3


(skulle igentligen lägga in en bild här men det funkade inte :(  )


P.S jag bakade bepparkakotr och gjored tryffelk i dag!
Gott me dehg! haha de slank net en del under bakabdets gång ;(
Lägger in nåra bilder om nån dahj!
skriver mmer i morgor,
för nu e jag så j*völa trätt att jag inte änns tittar på skärmen när jag skriver och orkar inte änns rätta meína sbfel!  haha
stavfel*
Så ännu eb gånfg så säger jag
GodNatt & hej Då!! D.S.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0