KulKul.!..

I dag/kväll/natt va Moas och Elviras familjer här!
De va KuL!!
Först så åt vi och sen spelade vi lite Wii och efter det så tittade vi på en konsert på Tv med Sven-Bertil Taube och Håkan Hellström.
Sen efter det så komer jag inte riktigt i håg vad vi gjorde :S 
Vi åt i alla fall någon ost med ntter och lite annat på som mamma hade "gjort i ordning"
och sen så va jag, Moa och Elvira inne på mitt rum ett tag, och läste i tomte-boken och "lekte" lite pyromaner för att det skulle rinna mycket stearin på en flaska så att den skulle bli fin! ;) (fattar vad jag menar?)  Sen så gick vi ner igen och spelade "Guitar hero" och "Sing star"! Haha.!.. de e Kul!
Och så helt plötsligt så va deras taxi här.. :(
Så nu sitter jag här alldeles ensam (bortsett från mamma, pappa & Anton som är där uppe) 
Jag va med Moa en stnd inna idag också, de va kul. ¨
Vi spelade "Super mario galaxy"!
De e också Kul de!!
Hoppas Anton får det i födelsedags present ;)

Nu när alla har gått hem så kom vi på att vi hade glömt den frusna cheese caken *(eller philadelphia glassen som man också kan säga)
Åååå!! skiit också!!  Så nu har vi 2 st sådana stående i frysen också..
Så om det är någon som är sugen så får ni gärna komma hit på lite "tårt-kalas"!! Haha! :D 
Det är mkt gott ska jag säga er! ;)

Men nu måste jag nog snart gå och lägga mej för jag ska på Gudstjänst kl 11 i morgon!
 Längtar reedan!! Blä.. :(
Menmen det är i alla fall inte som  en vanlig gudstjänst för den är i Arena hallen.
[Anton står här och rättar nåra stavfel som jag har gjort ;P] 
Det har typ varit nått läger eller nått tror ja.?.. Men är inte alls säker..
Så nu måste jag gå upp lite tidigare i morgon också. :/
Men det kan vell va skönt också nån gång i mellan åt ;)
Haha.. ne nu måste jag sluta skriva!!
Ses kanske i morron! Om ni ska på gudstjänst vill seja ;)
Ha de bra!!
Puss å Kram!!
Skumbanan!! (skumtomte! ;) )
Hej Då!!



P.S.
JAG ÄR INTE ALLS TRÖTT!!      VAR NI TVUNGNA ATT ÅKA SÅ TIDIGT!!   KL 2 ÄR FÖR TIDIGT ;) MENMEN.. MÅSTE NOG ÄNDÅ SOVA OM JAG SKA ORKA UPP I MORGON... GO NATT!
D.S.


Kommentarer
Postat av: Moa

De va kuuul :DD:

2007-12-31 @ 16:09:34
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Moa

Ja hoppas anton får mario!! XD

2007-12-31 @ 16:10:10
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Jag

JA!! de hoppas jag med! :D

2008-01-01 @ 13:51:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0