Igår, Idag ,Imorgon ;)

Igår var vi i kinna och fikade,
Jag, Moa, Elvira, Linnea, Frida och Ida! :D
Det va Skojjens! Haha
Jag, Moa, Ida och Frida gick hem..
Det blåste och duggade.. Men det gick bra ändå.
Moa var hemma hos mej en ½ timme - timme,
och titade på mina julklappar och så.
Och när Moa hade gått så ringde Frida.
Vi spelade kort och tittade på film. de va Kul :)

Idag gick jag upp vid 11.
(har inte gått upp så mkt tidigar nån dag på lovet, haha)

Sen så va jag me Frida på förmiddan,
och på efter middan så gjorde jag och mamma några ärenden ;) 
Och så har jag spelat Wii ;D DE e Kul.!..


Imorgon ska jag kanske va me Moa =) 
För sen på kvällen så ska deras och Elviras familj komma hit  och äta,
och titta på en Håkan Hellström konsert på Tv  ;)
Blir KulKul!


Nu va det nån film som började på Tv:n som jag mvill titta på! HejHej !


                                image95

Kommentarer
Postat av: Moa

De va kuuul idag/igår
:DD: puss och atck för en trevlig kväll ;D

2007-12-30 @ 01:55:01
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Jaao

Ja de va de allt! Tack de samma ;)

2007-12-30 @ 02:38:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0