GoD JuL ! <3

God Jul på er allesammans!!
Nu e klockan  exakt 01:18
Så det är ju igentligen inte julafton längre.. menmen
Kom precis hem från gudstjänsten.
De va inte särskilt kul..
Men som tur var så hade jag Moa på min vänstra sida och Kristoffer på min högra. :D
Tur de! annars vet jag inte om jag hade orkat med hela gudstjänsten och den 200 timmars långa nattvarden ;)
Men det va i alla fall finare än en vanlig gudstjänst..
Har fått massa fiina julklappar!
Men det tar vi i morgon.
Nu ska jag nog gå och lägga mej, för jag ska va med Moa i morron!
och då måste man ju vara pigg och kry!! Haha

Puss å Kram, Skumtomte!

image91

Kommentarer
Postat av: Moa

Braaa Rim!!! XD

2007-12-26 @ 22:59:58
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Jag

aa
jag vet!! haha, ganska stolt faktiskt! ;)

2007-12-28 @ 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0