Fortfarande sjuk. :(

Ååå!!
Är fortfarande sjuk!
Vill ja vara frirk och kry!..:S
Men jag MÅSTE ju bli frisk tills i morron!!

(annars vet man ju inte va Moa kan får för sig! haha hon låter hotfull..!.)

Men jag ska äte apelsiner och bara försöka ta det lungt i dag. (också)

Det ända bra med och va sjuk är att alla är så snälla mot en,
och frågar om man behöver ngt och om dom ska köpa ngt och så!
 I går fick jag en liten after eight ask av pappa som
jag ska smaka på många gånger i dag! ;D

HejDå!    
                      image62

Kommentarer
Postat av: Elviira

jag saknar dej Emma! du måstemåstemåste vara frisk imorrn ju! (A)(: jag håller alla tymmar jag har för att du är frisk tills imorrn xD Pusspådejsjukling

2007-12-14 @ 22:53:09
Postat av: Anonym

Hahah Ja ÄR hotfull XD
Men dt löste ju sig som tur var :P

2007-12-15 @ 23:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0