:)

Idag va vi i kyrkan på gudstjänst.. :(
De va inte så kul..  Men jag och Elvira försökte ha lite kul ändå ;)
Sen fick vi Fika!! haha..

I lördags va jag och Elvira nere i kinna för vi skulle köpa lite godis och sånt tils på kvällen. Då va vi (Jag, Moa, Linnea & Maike) hemma hos Elvira och tittade på film. De va Kul.
Vi gjorde inte så mkt.. Tittade på film, drack glögg & tittade i gamla skolkataloger men pratade messt ;D
(Fick en T-shirt med ugglor, när vi väntade på att mamma skulle skjutsa hem oss )

Ja e jätte trött nu.. Så jag ska sluta nu. HejDå & GodNatt.

                                    image53 Första Advent i dag :)


Kommentarer
Postat av: Elviiiiiiiraaaaa

haha , vi hade rät så kul i kyrkan ändå ! xD :) vi ses imorrn, GODNATTEMMA

2007-12-02 @ 19:52:22
Postat av: Moa

Kyrkan är tråååkig... även om man skrattar...!!!

Bara sagt av mej.

2007-12-02 @ 20:47:53
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Jag :)

Aaa, Kyrkan är skeeta tråkig!! ja vet..
Men jag och Elvira gjorde de bästa av situationen! ;)

2007-12-04 @ 18:48:27
Postat av: Elviira

jaa, jag håller med om de! kyrkan är ett skittråkigt ställe xD haha, men just i söndags hade ivf jag rätt kul i kyrkan ändå. (inte hela tin kanske, men större delen :P )

2007-12-05 @ 18:09:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0