Dom första.!..

Nu har jag fått mina första Julklappar! <3
Haha, Moa och Frida va här, och vi bytte lite julklappar som sagt.
Så man får vell ta och tacka för dom fina sakerna ja fick ;)
Tack.
Vi gjorde inte så mkt.. Tittade på scary movie 2, Den va inte så bra.. Bytte klappar men pratade messt ;)
Vi började att spela cluedo också..

Nu ska jag gå och lägga mej..
Måste vatra pigg i morron också! för då ska jag nog byta jul klappar med Elvira, Linnea & Moa igen! Haha.
Så ha de så bra allihopa!

                                            image66

Kommentarer
Postat av: Elviiraa

de va kulkul idag! haha,längtar redan tills nästa år xD men först till den riktiga julaftonen såklart!! :D pusspådejEmma&godnatt! (:

2007-12-22 @ 00:12:41
Postat av: Me M ;D

Kul kul :D

2007-12-22 @ 20:51:31
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0