Dan, före Dopparedan!

I morgon är det Julafton! Tjohoo!!
Först ska vi upp till Yvonne & Ove och sen går vi ner till mormor.
Haha, det tradiskonella! xD
Men så ska det va!
Och så ska man titta på Kalleanka och alla andra julprogram!!
TrevligtTrevligt!!

Idag har jag inte gjort så mycket känns det som..
Men det har jag ju igentligen, jag har städat hela mitt "ena" rum och slått in ännu mer julklappar o.s.v...

Nu ska jag nog gå och lägga mej..
Är ganska så trött..zZ..zzZzzz....
Och det blir ju en lång dag i morron! ;D
Såå, Goo Natt!!

               Fina T-shirtar från urban outfitters!.. och det är bara t-shirtarna... (det finns såå mkt fint!)


Kommentarer
Postat av: Elviira

åååh, fina du !! (Y):D

2007-12-24 @ 21:51:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0