Dan, före dan, före dopparedan!

HejHej!!
I onsdags va vi på Liseberg.
De va våran och oscars familj :)
Åkte ingenting.. men de va fint och kul ändå!
Jag åkte in 2 timmar före alla andra för jag va tvungen att köpa klart alla julklappar xD

                       image67


Igår va jag hos Elvira och bytte julklappar med Elvira då, Linnea och Moa ♥
Hade mycket trevligt och fick massa fina saker! Haha
T.ex. En badmössa med ko motiv och ett par grymt snygga strumpor med Kor!!
 Ser jag ut som en Ko eller?!??
Hmmm...
Fick en ljuslyckta och en ljusstake också och en flaska med lite grejor till fossingarna!
Och mycket annat också!!
TackTack!!
Vi tittade på "Bruce den allsmäktige" ( Kul! ) och spelade lite Jeopardy innan vi åkte hem. :D
Måste vi göra om nästa år me!
PössPåEr!

Idag så klädde vi granen!
Den där uppe fick röda kulor med lite "inslag" av guld, och den här nere fick vita, silvriga och mörkblå kulor!
Fin-fint!      image68
Har städat lite och slått in alla julklappar i dag också!
Så nu är jag helt klar inför julafton!
Bortsett från det STORA problemet om vad jag ska ha på mej på julafton!!
Skiit!!
Men det löser sig nog.
Ska ta en snabbis ner till kinna i morn och kolla om jag kan hitta något fint. ;)

Kommentarer
Postat av: Elviiraa

God jul Emma! :D haha, "inslag" av guld xD de lät kul ....å tack för alla fina presenter förresten :)(A)

2007-12-24 @ 22:00:24
Postat av: me

hhehe, ja vet.. Ja tack de samma!

2007-12-25 @ 01:34:00
Postat av: Moa

Fin bild!!.. Tack för alla julklappar.. :D:D

2007-12-26 @ 22:53:12
URL: http://happydays.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0