26 December

Idag har elvira varit här :)
Vi "gick" ner till kinna, men när vi kom ner så hade nästan alla afärer stängt.. :/
De va bara mamma och pappas afärer som va öppna.
menmen. jag hängde undan en svart T-shirt och en grå kofta på JC.
Sen så åkte vi hem igen, och spelade singstar en liten stund..

Nu är Yvonne & Ove och Mormor & Olle här. Dom har äteit här och så.
Så nu ska dom dricka kaffe. Hhaha ;)
Och jag sitter här och dricker glögg. Vi hittade inte lätt glöggen, så pappa "kokade bort" alkoholen från den andra. ;)

                        image94

Kommentarer
Postat av: Elviira

jag vill me ha den finfina koftan ju!! :O orättvist Emma, jag hittade den först!! xD ;)

2007-12-26 @ 20:26:09
Postat av: Emma

haha ja ja vet ;)
men jag har ju också letat efter en sån Jätte länge! och du kan ju kanske köpa en sån ändå, annars så kan du få låna den ;D

2007-12-26 @ 21:51:58
Postat av: Moa

JA vill ha nya kläder...!!!

2007-12-26 @ 22:57:21
URL: http://happydays.blogg.se
Postat av: Elviiraa

jaa, vilken bra idé Emma! om jag inte köper den så får jag låååna den av dej ! (Y) perfa!! (:

2007-12-28 @ 20:25:39
Postat av: Jag (igen..)

Jag ska inte köpa koftan.. den va för stor :(
Jah vill också ha nya kläder Moa!! men det vill man vell alltid ;)

2007-12-28 @ 20:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0